понеділок, 27 серпня 2018 р.

КОЗАК ВОЮЄ ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ УКРАЇНИ З 2014 РОКУ

 
Ось весь день збирався поздоровити з днем народження дуже гарну людину , все не міг придумати щось пафосне , але ніяк не виходить. Познайомились ми з Ромчиком начебто в 2016 році,або на прикінці 2015 на дачі ..., ми там не відпочивали , ми там машинку ремонтували для " Карпатської Січі " Я спершу подумав що він волонтер , але згодом з'ясувалось що він військовослужбовець котрий витрачав свою відпустку зовсім не по призначенню .Потім я вже їздив до нього з Oleg Titov в Водяне , а епопею з безпілотніком я буду пам'ятати усе життя.Ми навіть в лазню одну ходили на прокурорських дачах , тількі він влітку , а я взимку, жаль баньку обезяни потім знесли прямим влученням, але то таке . Тобто ми друзяки , ну я так вважаю ))) Roman Popruga пішов в армію мені здається у 2015 і досі там , він служив у "Карпатської Січі" ,потім перейшов в один з підрозділів славетної 93 ОМБр . Він справжній український господар .В нього завжди усе знаходиться на місці ,і в нього все працює , а як що щось і зломилось , то він робить все можливе , та і не можливе щоб виправити ситуацію . А скільки обезян поїхало до дому по частях завдяки його праці я навіть уявити не можу. Я тебе вітаю друже ,бажаю всього самого найкращого. Щоб твоя велика родина завжди тебе радувала , щоб усі негаразди завжди обходили тебе стороною , ну і довгих років безбідного здорового життя ! Вітаю друже , обняв!
Зи Си Як з'ясувалося в мене майже нема світлин з тобою , на найкращої в нас вигляд такий , начебто в нас щось відібрали )))

Немає коментарів:

Дописати коментар